• Styl
  • Hodinky & klenoty
  • Sny o Bulgari / Unikátní filmový pohled do kuchyně slavného klenotnického domu
Další článek
1 / 12

Sny o Bulgari / Unikátní filmový pohled do kuchyně slavného klenotnického domu

Jak vznikají ikonické šperky značky Bulgari? Za průvodcovství známých osobností spojených s Bulgari se na nedávném filmovém festivalu v Torontu představil dokument Inside The Dream zaostřený na klenotnický dům Bulgari. Milovníci šperků, ale i jakékoli rukodělné výroby mají unikátní příležitost spatřit celý proces od původní snové vize až po působivou realizaci.

Advertisement

Italský klenotnický dům Bulgari má se světem stříbrného plátna mnohaleté zkušenosti. Se jménem značky se v minulosti spojovaly takové osobnosti filmu jako Audrey Hepburn nebo Elizabeth Taylor. Z poslední doby jmenujme kupříkladu superstar generace Z Zendayu, jež se v dokumentu s názvem Inside The Dream ostatně také objevuje. Jednotlivé příběhy šperků se totiž prolínají s životními cestami pětice žen, k nimž vyjma Zendayi patří rovněž infulencerka Chiara Ferragni, zpěvačka Lisa, supermodelka Lily Aldridge a herečka Priyanka Chopra Jonas. 

Záměrem filmařů bylo natočit „behind the scenes“ z prostředí legendárního klenotnického domu. Dokument momentálně dostupný na Prime Video tak divákovi dopodrobna odhaluje tajemství skrývající se za výrobou úžasných kolekcí vysokého šperkařství.
Poutí od drahého kamene k vzácnému mistrovskému dílu provádí kreativní ředitelka šperkařské sekce Bulgari Lucia Silvestri, se kterou Selected vedl rozhovor zhruba před půldruhým rokem (rozhovor najdete zde).

Advertisement

Mezi šperky, které dokument zmiňuje, patří například náhrdelník Serpenti Hypnotic Emerald. Jeho zvlněné linie zdobí diamanty a smaragdy, mezi nimiž vyniká okouzlující 93,83karátový kolumbijský smaragd v brusu kabošonu. Šperk, jehož výroba zabrala celý rok, poprvé do společnosti vynesla právě Zendaya, a to na benátském filmovém festivalu.