Při stylingu produktů té nejtradičničnější z tradičních českých skláren, značky s historií spadající do poloviny devatenáctého století, si Jan Plecháč hrál s kontrastem, například současná váza Montagne vytváří dokonalou protiváhu stoletému designu váz Purity a Eternity.
Umělecký ředitel Moseru Jan Plecháč ve svém minimalistickém pražském ateliéru ukázal výběr svých nejoblíbenějších křišťálových děl této tradiční karlovarské sklárny.
Skvěle funguje i kombinace bohatě zdobené, topasové skleničky Maharani s minimalistickým setem Mozart. Ve vybraných dílech se mísí i typické moserovské barvy – akvamarín a topas. Tradiční a zdobná kolekce Maharani dokáže působit v moderním prostředí velice decentně.
Právě v tomto nápojovém setu našel Jan i svého favorita – skleničku na destilát na nožce v barvě topasu. „Věřím, že by bylo skvělé dát klientovi možnost koupit si celou kolekci v čistém křišťálu a k ní například dvě sklenice v barevném provedení. Právě takové věci mají potenciál dostat Moser z vitrín, vrátit ho do každodenního života,“ říká o kolekci Jan Plecháč.