• Styl
  • Móda
  • Módní doplňky na tento týden / Od kabelky LV k luxusní síťovce Longchamp
Další článek
1 / 7

Módní doplňky na tento týden / Od kabelky LV k luxusní síťovce Longchamp

Během běžného pracovního dne přenášíme nejnutnější věci nejenom podle měřítka, aby zavazadlo splňovalo co nejpraktičtější požadavky, ale mělo i pořádnou dávku stylu. Z našeho výběru zavazadel na tento týden si určitě vyberete…

kabelka Louis Vuitton

Francouzský módní gigant představil svou kabelku Twist před šesti lety v rámci kolekce Cruise, od té chvíle patří k esenciálním produktům Louis Vuitton. V letošní interpretaci získává sportovnější nádech, nabízí se v několika barevných variacích, ale i variantách nošení s jemným řetízkem, širokým sportovním popruhem, anebo koženým madlem.

V kampani se představuje herečka Laura Harrier / foto: Michael Janssen

kufr Gucci

Kreativní ředitel Gucci Alessandro Michele pro oslavy Nového lunárního roku (připadá na 12. února 2021) vytvořil zábavnou capsule kolekci, jejímž hlavním hrdinou je japonská manga postavička Doraemon. Kresba se objevuje nejen na různých doplňcích, ale i na botách nebo zavazadlech včetně oblíbené kabelkové řady Ophidia. 

batoh Montblanc

Logo značky Montblanc spatřilo světlo světa před více než sto lety a mezi grafickými designéry patří k nejoblíbenějším vizuálním identitám. Na nové kolekci M_gram 4810, která čítá batohy, aktovky, sportovní tašky, pouzdra, pásky, peněženky, ale i audiosluchátka, jej v Montblanc poupravili do celoplošného motivu, jenž je hlavním signaturním prvkem. Nová kolekce je v prodeji od tohoto měsíce, k dostání bude po skončení lockdownu i v butiku značky v Pařížské.

Jednou z tváří kampaně je i Taron „Rocketman“ Egerton / foto: Montblanc

síťovka Longchamp

Jedním ze zavazadlových trendů letošního roku se podle všeho mají stát různé variace na klasickou síťovku a v čele pomyslného peletonu se objevuje značka Longchamp. Ve spolupráci s jiným francouzským heritage brandem Filt1860 vznikla taška, jež částečně vychází z klasické kolekce La Pliage a druhou částí připomíná nakupování potravin v sedmdesátých a osmdesátých letech. A to nejenom ve stylové Pařiži, ale i v socialistickém Československu.