• Styl
  • Móda
  • Gucci na cestách / Kampaň značky na novou kolekci zavazadel posvěcuje Hollywood
Další článek
1 / 5

Gucci na cestách / Kampaň značky na novou kolekci zavazadel posvěcuje Hollywood

Prémiový italský módní dům Gucci představuje svou novou kampaň ke kolekci zavazadel, do níž angažoval hollywoodského wunderkinda Ryana Goslinga. Podívejte se na fotky a zábavné video, které vznikalo pod pečlivým dozorem kreativního ředitele značky Alessandra Michele.

Advertisement

„Cestování pro naší značku nikdy nebylo jen čistě fyzickou záležitostí. Gucci je brand, který na cestách doprovázel slavné umělce, spisovatele, herce a režiséry… Proto jsem chtěl, aby reklamní kampaň vyprávěla v jiných intencích – cesta v našem pojetí je především mentální,“ říká kreativní ředitel Alessandro Michele. Ostatně, cestování a potřeby pro něj jsou vetknuty do DNA značky Gucci už do jejích počátků.

Protentokrát se italský brand pro svou kampaň s názvem Gucci Valigeria inspiroval samotnou kulturou cestování. Pro kampaň na kolekci Gucci Savoy byl osloven samotný hollywoodský wunderkind Ryan Gosling. „Ať už se vydáte na pohodový road trip, uděláte si přestávku na telefonování v hotelu, budete tlačit vozík přes oceán nebo si vychutnáte hamburger u moře, kolekce Gucci Savoy bude u všech vašich magických zážitků, vzpomínek a setkání,“ praví se v oficiální zprávě značky.

Advertisement

„Právě z tohoto důvodu se kufr Gucci jeví jako kouzelný kufr,“ pokračuje Michele. Nová řada zavazadel s typickým monogramem GG má měkké i tvrdé podoby, nechybějí bowlingové tašky, bowlingové kufry, kufry a krabice na klobouky, stejně jako kosmetické kufříky a pouzdra na hodinky a šperkovnice.