Další článek
1 / 15

Prémiové automobily / Na evropský trh v létě připarkuje luxusní Genesis

Na automobilovou značku Genesis se naposledy výrazně upřela pozornost letos v únoru, a to v souvislosti s děsivě vypadající nehodou Tigera Woodse. Slavný golfista doslova vystřelil ze silnice, odnesl si však naštěstí jen poranění nohy. Do popředí zájmu se tímto dostal vypůjčený vůz-zachránce. Šlo o bytelné luxusní SUV Genesis GV80 a před pár dny automobilka Genesis oznámila, že v létě vstupuje i na evropské trhy.

Reklamní odborníci na přelomu února a března mocně spekulovali, zda zmíněná drsná Woodsova nehoda pro automobilku Genesis byla spíš výhodou, nebo naopak. Nakonec se shodli, že první odpověď je správná, protože brand Genesis, jenž se v zámoří stále pokouší teprve etablovat, najednou ve spojení s Tigerem Woodsem získal ohromnou publicitu. Dokonce spočítali, že šlo o zájem jednou tak větší, než měla konkurenční toyota během „slavné“ inzertní pauzy při Superbowlu.

Genesis je luxusní odnoží korejské korporace Hyundai-Kia a v zámoří si postupně získává solidní reputaci. Jak se dnes ve světě automotive ale prosadit mezi německou prémií, švédskou ocelí a japonským futurismem? Navíc v době, kdy naplno pokračuje energetická revoluce?

V Genesis stavějí na osobním přístupu, klienti například mají k dispozici speciálního osobního asistenta, díky kterému vůbec nemusejí vážit cestu do dealerství. Auto jim přivezou, kam je potřeba, odvezou na pravidelný servis…

Jako první Evropané si vozy Genesis letos v létě zakoupí Britové, Němci a Švýcaři, Česká republika má následovat v další vlně.

Genesis nejprve přijíždí se sedanem GV80 a „woodsovským“ SUV GV80, později se má přidat menší sedan G70 a crossover GV70. Souběžně s tím se počítá s třemi plně elektrickými odnožemi. Pokud ve vás značka Genesis pořád nevzbuzuje patřičnou důvěru, připomínáme, že jejím hlavním designérem je někdejší tvůrce Lamborghini Luc Donckerwolke.