Další článek
1 / 9

Destination Porsche / Jak se prodávají sny

Michal Kubišta, šéf Porsche Centra Praha, se ohlíží za loňským rokem, vzhlíží k letošku jako k roku velkých novinek a vypráví o tom, jak se v Destination Porsche obchodují sny v podobě vozů Porsche.

Advertisement

Jste třetím rokem v novém Destination Porsche. Jak se vám v něm žije?
Je to super. Jsme velmi rádi, že jsme se do rekonstrukce pustili a jako jedni z prvních v regionu střední a východní Evropy mohli u nás představit nový koncept prodeje vozů Porsche – Destination Porsche. Líbí se mi na něm užší propojení se zákazníkem, který je nyní víc v centru dění. Líbí se mi také digitalizace, když klientovi na velkém displeji konfigurujete jeho nové Porsche a jste s ním v kontaktu v uzavřené místnosti, tak to baví nejen vás, ale hlavně jeho. Je to velké osvěžení prodejního procesu.

Co se vám na Destination Porsche líbí nejvíc?
Moderní prostředí a proces digitalizace. Když se všechno rozsvěcí, konfigurace se mění, barvy do toho, to je paráda. Zkrátka když je něco nového a uchopí se to navíc touto formou, tak je to hezké.

Showroom Porsche na Proseku ale brzy doplní ještě jeden, je to tak?
Ano, aktuálně stavíme na zelené louce další Destination Porsche, a to na Ořechu hned vedle pražského okruhu. Moc se do něj těšíme, protože vzhledem k rostoucím prodejům a servisním nárokům našich klientů jsme již kapacitně na hraně.

Kdy se tak stane?
Zatím stavba běží podle plánu, takže otevření očekáváme koncem roku 2025. Víte, když jsme prodávali ročně 300 aut, tak jsme byli v pohodě. Ale když jsme v Česku za loňský rok registrovali 814 nových vozů Porsche, tak se dostáváme do úplně jiných sfér. A to nemluvím o ojetých autech, o servisu všech dalších Porsche. Samozřejmě nám pomáhá i fakt, že zde máme ještě satelitní Porsche Brno a servisní centrum Porsche v Ostravě. Ale Praha byla, je a bude vždy těžištěm.

Prozradíte další novinky?
Letošek bude proti loňsku rokem nových modelů. Představili jsme novou generaci Panamery, čeká nás uvedení výrazně modernizovaného plně elektrického Taycanu a ve finále představíme zcela novou druhou generaci SUV Macan. Bude to velká výzva, nicméně je to tak skvělé auto, že zákazníci budou nadšeni.