• Styl
  • Móda
  • Z Meta světa / Butik s digitálním oblečením od Prada a Balenciaga pro naše avatary se blíží
Další článek
1 / 3

Z Meta světa / Butik s digitálním oblečením od Prada a Balenciaga pro naše avatary se blíží

Společnost Meta slovy svého CEO Marka Zuckerberga oznámila, že v nejbližší době zprovozní „módní butik“, v němž uživatelé jejích sociálních sítí mohou oblékat své digitální avatary do oblečení prémiových značek Balenciaga, Prada a Thom Browne. Až si příště vypravíte na Facebook, Instagram či Messenger, tak nyní už v dokonalém stylu.

Advertisement

CEO společnosti Meta Mark Zuckerberg na Instagram Live znovu rozvinul svou myšlenku, že lidé budou čím dál více přesouvat své životy do digitální říše. A tak si díky jemu a společnosti Meta uživatelé mohou přizpůsobit své digitální avatary napříč platformami a zakoupit digitální pixelové oblečení od luxusních značek včetně mj. Balenciaga, Prada a Thom Browne.

„Váš avatar je digitálním obrazem vaší osobnosti,“ uvedl Zuckerberg. „Dokáže vyjádřit, nakolik jste extrovert nebo introvert, váš smysl pro humor, ale i váš smysl pro módu.“
Uživatelé Facebooku a spol budou svá digitální já moci odít třeba do motorkářské bundy, kalhot a bund z kolekce Balenciaga podzim/zima 2020, do topů s logem Prada z kolekce podzim/zima 2022, anebo do luxusních digitálních obleků s proužky od značky Thom Browne.

Metaavataři byli poprvé představeni letos v lednu. Lze si je bezplatně kustomizovat pomocí oblečení a doplňků. Tato možnost zůstane i nadále. V nejbližší době ale kolem avatarů má vzniknout celý průmysl, do něhož se zapojí přední módní, sportovní a lifestylové brandy.
Značky mají o vstup do metaverza značný zájem. Již vloni se objevily první pokusy s prodejem digitálních outfitů.

Zkraje letošního roku platforma pro virtuální realitu Decentraland dokonce spustila svůj Metaverse Fashion Week, v němž se angažuje mj. oděvní brand Etro.