• Styl
  • Móda
  • Overall Office / Jak se výtvarná platforma přetavila v unikátní fashion brand
Další článek
1 / 31

Overall Office / Jak se výtvarná platforma přetavila v unikátní fashion brand

Před sedmi roky, krátce po studiích na pražské UMPRUM, založily designérky Kristýna Nováková, Karolína Juříková a Monika Krobová svou značku Overall Office. Do povědomí se brand zapsal hlavně svými spirálovitými střihy plavek, které si oblíbilo široké publikum. Nyní příchází s novinkovou kolekcí LEA Underwear, která vás rázem přesune na stránky cestovních kanceláří s nabídkou zimy pod palmami.

Advertisement

Nové prádlo se zrodilo během posledních dvou lete. Jsou to řezané kousky s minimem švů kombinující kvalitní design s vysokou funkčností. Vrstvený top podporuje prsa a drží je na jednom místě, vrstvení v kalhotkách nahrazuje vnitřní klínek a přináší low a high rise verzi v jednom. Výhodou topu je, že se dá nosit nejen jako spodní prádlo, ale i jako svrchní součást outfitu.
Prádlo vyrobené z jemného, ale pevného ekologického polyamidu z recyklovaných vláken z mořského odpadu překypuje jemností, je pohodlné a po chvíli splyne s kůží, takže ho nebudete chtít sundat. „Naše novinka se může zdát komplikovaná a uzavřená, ale opak je pravdou a jako u jakéhokoli kousku oděvu záleží jen na stylingu. Jde o smart a pohodlné spodní prádlo, které rády přiznáme“, říká jedna z designérek značky Kristýna Nováková.

Značku Overall Office založily designérky Kristýna Nováková, Karolína Juříková a Monika Krobová krátce po studiích na pražské UMPRUM před sedmi roky. „Do té době jsme sbíraly zkušenosti v rámci evropských designérských studií, jakými jsou Steven Tai, Reality Studio, nebo Camper. Značka vznikla ze začátku jako nezávislá výtvarná platforma pro sdílení myšlenek a vytváření míní kolekci nebo samostatných produktů,“ vysvětluje Kristýna.

Tato jejich myšlenka se časem přetavila ve značku dailywear a později spodního prádla a plavek. „V určitý moment jsme začaly prozkoumávat, jaké možnosti výroby jsou u nás pro menší značky a skrze obsáhlou rešerši jsme se dostaly k výrobci plavek, který byl ochoten spolupracovat na výrobě menších zakázek. Dosáhli jsme tak na lepší ceny než při kusové výrobě od švadleny.“ Zároveň mohly nabídnout skvělou kvalitu dostupnou pro běžného klienta. „Začaly jsme tedy sériově vyrábět plavky a prádlo. Přičemž série je pro nás asi deset kusů od jedné velikosti, což je velmi malá série. Po posledních osobních transformacích jsme v Overall Office zůstaly už jen dvě, Kristýna a Karolína.“

Overall Office spolupracuje také s velkými společnostmi jako Rossmann nebo Pilsner Urquell, a to na zakázkách na míru. „Jsme schopné vyrobit kolekci na míru téměř komukoli a nemusí jít jen o prádlo. Zabýváme se také filmovými kostymi jak pro nezávislé tvůrce, tak i do reklam a komerčních projektů. Záběr máme opravdu široký,“ pokračuje Kristýna Nováková. Pro Becherovku například vytvářely design kožené tašky a doplňků pro prémiové bartendery. „Před rokem jsme byly součástí skupiny deseti umělců a designérů podílejících se na instalaci v evropském parlamentu v rámci předsednictví cr v Evropské unii. Instalace a následná výstava proběhly pod záštitou Národní galerie.“

Nabídka značky se skládá hlavně z prádla, plavek, topů a šatů. „Do nabídky se snažíme zahrnout také doplňky jako jsou kožené či plátěné tašky a klobouky. Dále také děláme zakázkovou výrobu. Svatební šaty jsou vždy třešničkou na dortu letní sezóny,“ usmívá se.

„Naším snem je značku rozšiřovat o další vysněné produkty a jednoduše mít tu možnost dál dělat, co nás baví. To se v současném světě zdá být jako velmi privilegované. Rády bychom se také dostaly více na světový trh, což se nám pomalými krůčky začíná dařit.“

Více o značce a nové kolekci zde