• Styl
  • Krása
  • Na Citrusové stezce / Značka L’Occitane láká na cestu vánoční kampaní s originálními limitkami
Další článek
1 / 15

Na Citrusové stezce / Značka L’Occitane láká na cestu vánoční kampaní s originálními limitkami

Renomovaná francouzská značka kosmetiky L’Occitane oslavuje letošní vánoční čas v podobě několika limitovaných edic, které propojuje vůně citrusových plodů, ale i zapojení uznávaných osobností ze světa umění a designu. Pomyslná cesta vánočními svátky s novými limitkami získala označení Le Grand Voyage de L’Occitane.

Advertisement

Pro svou první vánoční cestu po „Citrusové stezce“ oslovili v L’Occitane pro speciální balená designérské studio Calicot Paris, které si získalo globální renomé spoluprací s brandy jako Louis Vuitton, Moët či Hennessy. „Toile de Jouy“ je tradiční francouzský styl ilustrace bohatý na detaily a s poutavou narativní silou. „Věříme, že k vytvoření krásných ilustrací je zapotřebí vize, trpělivost a dovednost. Každý motiv je ručně kreslený pomalým, tradičním
procesem,“ říkají Amandine Delauney a Richard Hello ze studia Calicot Paris.

Druhá vánoční cesta zavedla marketéry a tvůrce L’Occitane ke spolupráci s americkou herečkou Ariou Miou Loberti, která se proslavila zejména díky dojemnému netflixovskému seriálu Jsou světla, která nevidíme, kde ztvárnila roli nevidomé dívky. Mimo obrazovku, vyjma své advokátní praxe, je také celoživotní zastánkyní lidských práv, angažuje se v boji proti klimatické krizi a za rovný přístup ke vzdělání. Nadace L’Occitane již více než 20 let podporuje ty, kteří žijí se zrakovými vadami – tedy realitou, kterou Loberti zná od dětství.

Ve třetí limitované kolekci Citrusové stezka zavítala do státní instituce, přesněji do francouzského Národního výzkumného ústavu pro zemědělství, potraviny a životní prostředí – INRAE de Corse. Tento unikátní areálna Korsice shromažďuje citrusové druhy z celého světa. Společně s tímto institutem v L’Occitane vybrali čtyři mezinárodně uznávané citrusové plody, které dokonale ladí se základními ingrediencemi značky – růží, bambuckým máslem a mandlí. Kolekce Citrus Road láká například na bohaté textury kumquatu s dužnatým nádechem mandarinky, raritní vůni jemného květinového citrusu zvaného Combawa, který se v kosmetickém průmyslu využívá jen zřídka, anebo na svěží tóny Meyerova citronu.