Interiér je navržen v charakteristické barevné paletě pro Chanel, tedy v černé, bílé, béžové a zlaté. Je ztělesněním nadčasové elegance a rafinované modernosti. Rozložení jednotlivých sekcí je přizpůsobeno tak, aby nabízelo intuitivní zážitek z objevování a nakupování. V butiku najdete vůně, make-up a péče o pleť, včetně nejexkluzivnějších řad značky jako Sublimage, 31 Le Rouge a Les Exclusifs de Chanel. Klienti si také mohou vyzkoušet službu diagnostiky pleti pomocí skeneru Vitality Scanner, pokročilé technologie, která poskytuje personalizovaná doporučení v oblasti péče o pleť.
Jsou to skoro tři roky, kdy se v Pařížské ulici otevřel první český butik domu Chanel. Minulý týden přibyl na adrese Na Příkopě nový fragrance & beauty butik Chanel, který znamená další expanzi domu v České republice. První samostatný beauty butik, který se nachází v paláci Savarin v ulici Na Příkopě, jedné z nejprestižnějších nákupních destinací v Praze, se rozkládá na ploše 60 m² a nabízí poutavou cestu vesmírem krásy značky Chanel.
Těšit se můžete i na nabídku individuálních služeb Les Rendez-Vous de Chanel, kdy poradci pro vůně a krásu pomohou klientům zvládnout ikonické techniky Chanel nebo objevit vůni, která nejlépe odhalí váš styl. Schůzky se pohybují od 15 minut do 1 hodiny. Kromě beaty produktů je k dispozici výběr doplňků včetně brýlí a drobného koženého zboží.
Gabrielle Chanel si od samého počátku stanovila jednoduchou zásadu: základ každého jejího produktu musí být promyšlený, osobní a jedinečný. Od té doby se značka Chanel od této zásady nikdy neodchýlila. Každé šaty, každý šperk, každá vůně a každý lak na nehty nesoucí dvojité C jsou výsledkem fantazie svého tvůrce a odráží ducha inovace.
Právě kosmetika je jedním z prodejních pilířů domu Chanel. Vše začalo jednou vůní, která se stala symbolem slova parfém. „Chci vůni, která bude vůní ženy, ne růže nebo konvalinky.“ řekla Coco Chanel tehdy Ernestu Beauxovi. Původem ruský parfumér žijící v Grasse v roce 1921 představil Chanel několik vzorků. Ona si rozhodně vybrala číslo 5. Vzorek obsahoval aldehydy – syntetické složky, které dodávají jiskru a moderní, čistý efekt. To bylo revoluční.
parfémovaná voda Chanel N°5, 100 ml, 4490 Kč, koupíte zde
Chanel uvedla svou vůbec první rtěnku v roce 1924. Tento krok byl součástí rozšíření značky do světa dekorativní kosmetiky. Ve stejném roce začala Chanel spolupracovat s rodinou Wertheimerových (kteří dodnes vlastní majoritu značky) a vznikla značka Société des Parfums Chanel, jejímž cílem bylo rozšířit sortiment značky za hranice módy a parfémů. Od té doby se rtěnky staly pevnou součástí značky Chanel a ikonou nejen díky kvalitě, ale i díky spojení s filozofií Coco Chanel – nezávislost, sebevědomí a jednoduchá elegance. Rtěnka Chanel Rouge Coco je považována za unikátní z několika důvodů. Spojuje špičkovou kosmetickou technologii s luxusem a historií značky. Obsahuje exkluzivní hydratendre komplex, který hydratuje a vyživuje rty až po dobu 8 hodin. Díky němu je rtěnka příjemná na nošení, nelepí a nevysušuje rty. Textura rtěnky je krémová, lehká a hladká, což umožňuje snadnou a rovnoměrnou aplikaci. Na rtech působí jako balzám, ale s intenzivní barvou klasické rtěnky. Chanel nabízí Rouge Coco v mnoha odstínech, od nude tónů po výrazné červené, růžové či fialové. Každý odstín má navíc své jméno inspirované důležitými osobami nebo momenty v životě Chanel, která považovala červenou rtěnku za esenci ženské síly a elegance.
rtěnka Chanel Rouge Coco Flash, 3 g, 1330 Kč, koupíte zde
Coco Chanel vždy říkala: „Elegance je, když vyloučíte vše přebytečné.“ Laky Chanel jsou barevně sofistikované, minimalistické, ale vždy s určitým nečekaným nádechem. Značka vnímá lak na nehty jako stylový doplněk, stejně důležitý jako kabelka nebo sluneční brýle. Lak na nehty je pro Chanel nástrojem ženské seberealizace. Je to způsob, jak vyjádřit náladu, postoj nebo osobnost, a to bez slov. Odstíny laků Chanel často korespondují s aktuální módní kolekcí a jsou pečlivě sladěné s runway looky. Značka pravidelně určuje i trendy v oblasti barev. Temná, téměř černá červeň Rouge Noir (1994) se stala kultovním odstínem 90. let. Světle zelená Jade (2009) kdysi vytvořila celosvětové šílenství a vyprodala se během několika hodin. Elegantní béžový Particulière (2010) definoval tehdejší minimalismus. Tyto laky často získávají status sběratelských kousků.
lak na nehty Chanel Le Vernis odstín Rouge Noir (155), 13 ml, 890 Kč, koupíte zde
Kosmetická řada Chanel Sublimage je výjimečná a považovaná za vlajkovou loď pleťové péče značky. Její unikátnost spočívá v kombinaci vědecké preciznosti, vzácných přírodních ingrediencí a luxusního zážitku. Hlavní účinnou složkou je vanilka Planifolia z Madagaskaru, konkrétně její extrakt z plodů, květů i listů. Chanel na Madagaskaru vlastní botanickou zahradou a výzkumné centrum, kde tuto vanilku pěstuje a zkoumá. Obsahuje silné antioxidační a regenerační molekuly. Účinkuje tak proti stárnutí, ztrátě pevnosti, pigmentovým skvrnám i dehydrataci. Využívá pokročilé biotechnologické metody jako enzymatickou extrakci nebo polyfrakcionaci, což umožňuje izolovat nejúčinnější molekuly z rostlin bez jejich poškození. Působí komplexně na celkové zlepšení kvality pleti, zpevnění a vyhlazení vrásek, rozjasnění a sjednocení tónu pleti, hydratuje a vyživuje.
Chanel Sublimage La Lotion Lumière Exfoliante je exfoliační tonikum, které představuje první krok v péči o pleť v rámci řady Sublimage. Díky obsahu AHA kyselin, především kyseliny mléčné a derivátů kyseliny glykolové a citronové, šetrně odstraňuje odumřelé kožní buňky, zjemňuje povrch pleti a rozjasňuje její tón bez podráždění nebo vysušení. Zároveň podporuje přirozenou obnovu buněk a zlepšuje schopnost pleti vstřebat aktivní látky z dalších produktů. Lotion má lehkou, vodovou texturu, která se snadno vstřebává a zanechává pleť jemnou, svěží a hebkou. Po pravidelném používání je pleť viditelně sjednocená, jasnější a hladší na dotek.
emulze Chanel Sublimage La Lotion Lumière Exfoliante, 125 ml, 5090 Kč, koupíte zde
Chanel Boy je název produktové řady značky Chanel částečně určené mužům, ale často oslovuje i ženy v duchu androgynie a stylové svobody, kterou Coco Chanel sama vyznávala. Řada Boy získala název podle Arthura Capela zvaného Boy. Arthur Capel byl britský aristokrat, obchodník a důstojník. Pocházel z dobře situované rodiny. Přezdívka Boy pochází pravděpodobně z jeho mladistvého šarmu a stylu. Byl její životní láska, anglický hráč póla, podnikatel a muž, který také financoval její první butik v Paříži v roce 1910. Capel nebyl jen jejím mecenášem a milencem, ale také inspirací pro její styl. Jeho uhlazený, anglický styl a elegantní volnočasová móda (sportovní úbory, pruhované námořnické svetry a volné střihy) ovlivnila její designérskou tvorbu. Jejich velmi hluboký vztah trval několik let a pokračoval i poté, co se Capel oženil s jinou ženou z vyšší aristokracie. Arthur Capel tragicky zahynul v automobilové nehodě ve Francii v roce 1919. Chanel jako poctu jeho osobě a jejich vztahu pojmenovala několik produktů, jako rtěnku Rouge Coco Flash – Boy nebo kabelku Boy Bag. Se stejnou úctou vznikla právě i řada Boy, která se na trhu objevila v roce 2018.
V nabídce najdete tónovací make-up, hydratační balzám na rty, tužkou na obočí, korektor na kruhy pod očima nebo hydratační gel. Poslední novinkou v ryze pánské sekci je univerzální parfémovaný balzám Bleu de Chanel. Díky jeho snadnému použití jej můžete kdykoli během dne instinktivně a rovnoměrně nanášet na ruce, vlasy i vousy. Jeho bohatá, hutná textura přináší dlouhotrvající hydrataci pokožky a zanechává ji pružnou a příjemnou. Při aplikaci na vousy je tento balzám zjemní a zkrotí.
univerzální parfémovaný balzám Chanel Bleu de Chanel, 90 g, 1890 Kč, koupíte zde