Zatímco etalonu letní gumové obuvi, značce Crocs, rostou tržby o stovky procent oproti době post-covidové a hovoří se o ní jako o jednom z obchodních „vítězů“ pandemie, ani ostatní značky, včetně těch prémiových, v této oblasti nezahálejí.
Ukazuje se totiž, že gumová letní obuv není hitem jedné či dvou sezon, jak se původně předpokladálo. Ba právě naopak – z milovaných, později nenáviděných a pak znovu milovaných bot se stal jeden z artefaktů, který už nevadí ani zatvrzelým obráncům stylu. I když, jim jsou spíše určeny gumové boty jiných, „silnějších“ brandů.
Přestože (nebo právě proto, že?) stojí více než desetinásobek ceny oproti ostatním gumovým nazouvákům, platí model Marshmallows od značky Givenchy za must-have posledních letních sezon. Nyní útočí na naše peněženky v nových barevných kombinacích.
Třeba model Marshmallow od prémiového gigantu Givenchy – tyto gumové nazouváky se před několika roky staly nejenom ve vyspělých módních kruzích doslova kultovním hitem a touto pozicí by se jistě rády opájely i během letošní sezony. Proto značka Givenchy nyní přispěchala s novými barevnými kombinacemi a upraveným tvarováním.
Dodejme, že Marshmallow jsou vpravdě sošné kusy, které do světa gumové obuvi vnesly nečekanou eleganci. Vytvořil je kreativní ředitel Givenchy Matthew M. Williams a svým způsobem představují novou éru, kterou britský módní návrhář v elitním pařížském módním domě nekompromisně nastoluje. Ať už si o této éře myslíme cokoli.