• Luxury living
  • Architektura
  • Resort jako drahokam / Vytváříme místo, kde se luxus žije každý den, říká Silvio Ursini z Bvlgari
Další článek
1 / 25

Resort jako drahokam / Vytváříme místo, kde se luxus žije každý den, říká Silvio Ursini z Bvlgari

Bvlgari otevírá svůj první rezidenční projekt v Turecku, přesněji v populárním Bodrumu přímo na břehu Středozemního moře. Silvio Ursini, Group Executive Vice President Bulgari Hotels & Resorts, exkluzivně pro Selected vysvětluje, proč se právě Bodrum stává dalším „drahokamem“ v kolekci značky.

Advertisement

Silvio Ursini, Group Executive Vice President Bulgari Hotels & Resorts, patří k lidem, kteří proměnili značku Bvlgari z klenotnické legendy v globální symbol sofistikovaného životního stylu. Ve společnosti působí od roku 1989 a stojí za expanzí sítě hotelů a rezidencí, která sahá od Milána po Dubaj či Tokio. „Naše filozofie je stejná jako při tvorbě šperků,“ říká. „Nejde o kvantitu, ale o nadčasovou kvalitu a jedinečnost.“

Tento svůj přístup plně rozvinul i exkluzivním v projektu Bvlgari Resort & Mansions Bodrum. „Bodrum představuje ideální kombinaci panenské přírody, kultury a prestižní destinace,“ vysvětluje Ursini. „Cílem bylo vytvořit místo, které nastaví nový standard luxusního života na Egejském pobřeží, ale zároveň bude respektovat charakter krajiny.“

Resort se rozprostírá na soukromém poloostrově Cennet Koyu, nedaleko Türkbükü, s výhledem na křišťálové vody Středozemního moře. Projekt vznikl podle návrhu renomovaného architekta Antonia Citteria Patricia Viela ze studia ACPV Architects. „Nechtěli jsme postavit resort, který by krajinu ovládal,“ doplňuje Ursini. „Naopak jsme chtěli, aby s ní splynul – aby každá rezidence přirozeně zapadla do terasovitých zahrad a nabídla maximální soukromí i výhled na moře.“

Udržitelnost je základním principem projektu. „Od začátku jsme se snažili o maximálně šetrný přístup,“ říká Ursini. „Používáme FSC certifikované dřevo, lokálně těžený kámen, minimalizujeme dopravu materiálů a díky car-free konceptu a chytrému hospodaření s vodou snížíme provozní dopad na minimum. Všechny naše systémy budou reagovat na užívání – třeba klimatizace se automaticky vypne při otevření okna.“

Pozoruhodné na tomto projektu jsou také interiéry skýtající kurátorský výběr současného tureckého umění a historických tureckých artefaktů včetně děl Mübina Orhona a Ergina İnana po 18. stoletý anatolský kilim. To vše doplňuje současné umění ze země původu značky Bulgari, tedy Itálie. „Přistupujeme k našim hotelům a rezidencím stejně jako ke šperkům,“ dodává k tomu Ursini. „Neřídíme se trendy, ale hledáme nadčasovost.“

Pro budoucí majitele znamená vlastnictví rezidence v Bvlgari Resort & Mansions Bodrum mnohem víc než jen prestižní adresu. „Neprodáváme jen domy,“ zdůrazňuje Ursini. „Vytváříme prostředí, kde se luxus žije každý den – diskrétně, s důrazem na detail a s přístupem ke všem službám Bvlgari.“

Součástí připravovaného resortu, který se otevře v příštím roce, budou také kulinární zážitky jako Il Ristorante – Niko Romito či japonské Hōseki, ikonický Bvlgari Bar na břehu Egejského moře s vlastním molem, dvouúrovňové spa o rozloze 2 200 m² s hyperbarickou terapií a zero-body flotací, privátní beach cluby, amfiteátr pro kulturní akce a property management, který bude předvídat potřeby rezidentů.

Bvlgari Resort & Mansions Bodrum je klíčovým krokem v mezinárodní expanzi značky, která od roku 2004 buduje exkluzivní kolekci hotelů v Miláně, Tokiu, Dubaji, Paříži, Římě a dalších světových metropolích. Bodrum se nyní stává jejím pomyslným drahokamem na tureckém pobřeží. „Naším cílem není stavět stovky hotelů,“ uzavírá Ursini. „Chceme tvořit výjimečná místa, která obstojí v čase – stejně jako naše šperky.“